To je moj/a/e

Pri predlogu strategije oglaševanja BTC City-a smo upoštevali veliko raznolikost in obseg oglaševanja, nujnost hitrega odziva ter povečanje prepoznavnosti BTC-ja skozi vsa oglaševalska sredstva. Zasnovali smo oglaševalsko kampanjo, ki upošteva vse zgoraj navedene elemente in pod isto blagovno znamko združuje vse storitve, ki jih nudi BTC.

BTC City je urbana celota – mesto v malem, kar odraža tudi oglaševalski predlog. Mesto namreč sestavljajo ljudje (To je moje mesto!), najbolj prepoznaven in ekspresiven del človeka pa je prav njegov obraz …

Na vseh nivojih oglaševanja torej obstajata dva nosilna elementa; prvi je portretna fotografija, drugi pa je slogan:

1. Osnovna podoba je vedno portret človeka v kombinaciji z dodanim elementom, ki še dodatno pojasnjuje namen oglasa oz. tiskovine. Portretna fotografija ima veliko komunikacijsko učinkovitost (je ekspresivna in hitro berljiva). V kombinaciji z dodatnim elementom (kapa, očala, zelenjava…) na enostaven način dosežemo maksimalen sporočilni učinek. V primeru »image« oglaševanja pa predlagamo, da je nosilec oglasa portret znane osebnosti. Glede na oglaševano storitev je to lahko oseba iz področja mode, kulinarike, zabave, poslovnega sveta ipd. Portret je vedno posnet studijsko (hitra in učinkovita realizacija) in ustreza potrebi trenutnega oglasa. Portret vedno na bolj ali manj duhovit način (odvisno od področja oglaševanja) skupaj s sloganom komunicira sporočilo oglasa. Fotografija portreta je vedno barvno bogata.

2. Slogan se prav tako prilagaja sporočilu oglasa in je vedno narejen po principu krovnega slogana »To je moje mesto«, npr;

– za podskupino nakupovanja: »To je moj nakup!«

– za podskupino šport: »To je moja rekreacija!« – za podskupino zabava: »To je moja zabava!«

– za podskupino kultura: »To je moja kultura!« itd. – za podskupino poslovno središče: »To je moja priložnost!«

– seveda se slogan lahko prilagaja še bolj detajlno, npr. za oglaševanje Eko tržnice: »To je moje zdravje!«, ali »To so moji vitamini!«

Naročnik

Btc d.d.